Til toppen

Vare skadet under transport

Hvis varen er skadet under transport, skal følgende gjøres:

Ta vare på emballasjen samt selve produktene. Aller helst bør du ta bilde allerede før du åpner esken om denne er tydlig "herjet".
Ta med deg den skadde forsendelsen og emballasjen til postens utleveringssted.
Sammen med posten skriver du ut en skademelding.
Postens skademelding sendes til Jaktia AS.
Send epost til web@jaktia.no med info om den skadede varen.

Straks vi har mottatt skademelding fra posten sender vi deg erstatning for den skadede varen.

Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 10 virkedager (arbeidsdager) fra du har fått mottaksmeldingen eller hentet produktet.


 

Send oss en mail til eller ring på tlf 63947500.
Returadresse:
Jaktia Jessheim AS
M Jul Halvorsens Veg 2K, 2053 Jessheim