Til toppen

Reklamasjon

Har du vært så uheldig at noe er galt med varen du kjøpte her på Jaktia.no ber vi deg ta kontakt med oss.  Henvendelser som gjelder reklamasjon bes om å sendes skriftlig til vårt kundesenter. Send oss en e-post med ordrenummeret ditt, bilder eller videoer dersom du har det, samt årsak for reklamasjonen/hendelsesforløp ved knekt fiskestang. Vi vil opprette en dialog mot ansvarlig leverandør og vil følge opp dette, samt holde deg oppdatert underveis. Send e-post til web@jaktia.no. Det er best om man avventer innsending av defekt vare før man får beskjed om dette.


Hvis vi ber om varen i retur, må denne være i nyvasket skikk. Dette gjelder da først og fremst bekledning, vadebukser, sko o.l. Du vil så få en transportlapp sendt på e-post av oss.
Vi løser saken i samarbeid med vår leverandør og holder deg oppdatert underveis. Behandlingstid vil variere fra sak til sak avhengig av leverandør og hva som er feil. Vi vil naturligvis forsøke å løse saken så raskt det lar seg gjøre, men normalt kan en reklamasjon ta 1 - 3 uker behandlingstid avhengig av hvordan saken løses.

Varer kjøpt på jaktia.no kan kun reklameres gjennom jaktia.no`s kundesenter, ikke gjennom våre andre butikker.


Kontakt
web@jaktiajessheim.no

+47 63947500

Adresse for retur

Jaktia Jessheim AS, Dampsaga Alle' 6, 2053 Jessheim