Aktuelt

Jaktia satser på visuell kommunikasjon og forsterker organisasjonen på flere viktige områder

Jaktia satser på bevegelige media

Jaktia kjøper filmkanalen ”Jaktpuls” og ansetter Rasmus Liljeblad som Digital Chief Editor i Sverige.

Rasmus, som har fem egne hunder og jakter minst 200 dagar i året har gjort seg kjent for den brede allmennheten gjennom å filme sine jaktturer og legge dem ut på Youtube kanalen ”Jaktpuls”.

«- Med Rasmus i teamet forsterker vi Jaktia’s satsning på bevegelige og rørlige media. Rasmus kommer til å fortsette med å filme genuine og virkelige jakthendelser, men også øke med større jaktreportasjer og produkttester. Med Jaktia i ryggen øker vi forutsetningene for Rasmus til å på heltid kunne dele sine jakt, fiske og naturopplevelser på Jaktia sine websider og på kanalen Jaktpuls på Youtube.”, sier Daglige Leder i Jaktia AB, Lars Martinsson.

Rasmus blir en del av Jaktia PRO Team og tiltrer umiddelbart sin nye rolle hos Jaktia.

 

Jaktia er Nordens største faghandelkjede innen jakt, fiske og friluftsliv med 16 butikker i Norge og 35 butikker i Sverige.